SubaruБезпека

Безпека

Чому Subaru?

Безпека

 

Концепція безпеки Subaru, а також перевірений часом потенціал горизонтально-опозитного двигуна SUBARU BOXER і симетричного повного приводу Symmetrical AWD дає можливість водієві з будь-яким досвідом зберегти контроль над своїм автомобілем і уникнути зіткнення.

ДЕТАЛЬНІШЕ >

АКТИВНА БЕЗПЕКА

Прагнення до виключної безпеки

Теорія говорить, що безпечний рух означає подорож до місця призначення і назад без жодних проблем. З самого початку виробництва автомобілів компанія Subaru сконцентрувалася на дослідженнях в області активної безпеки і робить все можливе, щоб кожне наступне покоління автомобілів було безпечніше попереднього. Subaru створила одну з найбезпечніших платформ в світі завдяки поєднанню горизонтально-опозитного двигуна SUBARU BOXER і максимально збалансованого симетричного повного приводу Symmetrical AWD.

Коли ви вибираєте Subaru, ви не просто вибираєте автомобіль. Ви вибираєте компанію, яка зобов'язується захищати вас і тих, кого ви любите. Ми з самого початку виробництва автомобілів сконцентрувалися на дослідженнях в області активної безпеки і робимо все можливе, щоб кожне наступне покоління автомобілів було безпечніше попереднього. Дізнайтеся більше про наших провідних інноваціях у сфері безпеки, і чому Subaru є лідером у виборі серед водіїв з дітьми.

Симетричний повний привід Symmetrical AWD

Ви відчуєте себе комфортно і безпечно за кермом. Система Symmetrical AWD призначена для оптимізації зчеплення і балансу на дорозі. За рахунок симетрії досягається баланс. А баланс дає Вам стійкість, керованість і безпеку. Вся система розташована таким чином, що її вісь збігається з поздовжньою віссю автомобіля. Завдяки цьому врівноважується розподіл ваги на все колеса рівномірно, що забезпечує максимальну продуктивність і комфорт. Впливати несприятливі погодні умови або на пересіченій місцевості навіть на високій швидкості, симетричний повний привід Symmetrical AWD забезпечує стійкість, маневреність і тягу, що допомагають Вам уникнути критичних ситуацій в разі їх виникнення.

Горизонтально-опозитний двигун SUBARU BOXER

Двигун-це серце автомобіля. Серце Subaru Boxer поєднує в собі баланс сили і ефективності. Невелика висота і низьке положення центра ваги позитивно позначаються на ходових характеристиках автомобіля. Також варто відзначити розташування циліндрів. При їх русі один до одного в горизонтальній площині досягаються максимально низький рівень вібрацій. Subaru Boxer виконаний так, що при сильному ударі лоб в лоб, двигун, завдяки своєму горизонтальному розташуванню йде під кузов автомобіля, а не в салон, тим самим підвищуючи рівень безпеки.

Місце водія

Ергономіка і дизайн для більшої концентрації на управлінні Інтер'єр автомобіля Subaru розроблений таким чином, що при використанні аудіосистемою, клімат-контролем або ж навігацією, зводяться до мінімуму фактори, що будуть відволікати водія від керування. Наприклад, екран навігації, багатофункціональний дисплей і інші елементи управління системами розташовані на одному рівні зі щитком приладів, що забезпечує швидке і комфортне зчитування інформації при мінімальному русі очей. У нижній частині центральної консолі знаходяться такі часто використовувані елементи управління, як клімат-контроль і панель управління аудіосистемою. Спеціальні форми кнопок і великих перемикачів полегшують їх використання на дотик.

Позиція водіння

Сидіння мають таку форму і структуру будови, що створюють максимально комфортне положення для природних рухів, необхідних під час водіння. Це допомагає знизити втому, поліпшити безпеку і комфорт. Subaru використовує сидіння, які забезпечать водіям правильне положення їх тіла. Вони мають великий діапазон регулювання, а також регулювання рульового колеса, щоб водії з самим різним типом будови тіла могли знайти своє оптимальне положення за кермом.

Світлодіодні фари головного світла

Фари ближнього світла автоматично регулюють рівень світлового пучка і висвітлюють дорогу так добре, що Ви відчуваєте себе безпечніше і впевненіше під час водіння. Вони яскраві, притому одночасно більш економічні і довговічні за рахунок світлодіодних ламп.

ПАСИВНА БЕЗПЕКА

Новий рівень безпеки з горизонтально-оппозитним двигуном

Subaru 1000 - перший автомобіль з двигуном робочим об'ємом 1 000 см3, що вийшов на ринок в 1966 році, був також першим компактним передньопривідним автомобілем японського виробництва, який в значній мірі вплинув на подальший розвиток японського автомобілебудування. Це був перший автомобіль Subaru з горизонтально-оппозитним двигуном, що забезпечує новий рівень безпеки. Цей компактний двигун встановлювався на підрамнику, який грав життєво важливу функцію поглинання енергії при лобовому зіткненні. Симетричне розташування трансмісії забезпечувало збалансованість конструкції автомобіля, і дало можливість використовувати більш міцний каркас спереду. Таким чином можна ефективно використовувати шасі, як деформується зону при зіткненні для кращого захисту пасажирів. Двигун SUBARU BOXER значно підвищує рівень безпеки, що доведено високими рейтингами, які неодноразово присвоювалися автомобілів Subaru, починаючи з самого першого краш-тесту.

SUBARU BOXER забезпечує новий рівень безпеки. Опозитний двигун встановлюється на підрамнику і має плоску форму, залишаючи простір між твердими деталями двигуна і порівняно м'яким капотом. Це дозволяє ефективніше поглинути енергію удару при нагоді наїзду автомобілем на пішохода або при іншому лобовому зіткненні. Двигун в зборі вдає із себе металевий моноблок, що робить його дуже міцним і міцним. У разі аварії він навряд чи зігнеться або деформується. Двигун SUBARU BOXER значно підвищує рівень безпеки, що доведено високими рейтингами, які неодноразово присвоювалися автомобілів Subaru, починаючи з самого першого краш-тесту.

Подушки безпеки водія та пасажира

Дана система підвищує безпеку Вас і близьких. Подушки компактно розташовані в рульовому колесі і приладової панелі і миттєво розкриваються, забезпечуючи захист. Ви будете мати максимально ефективний результат роботи системи тільки при спільній використанні з ременями безпеки.

Підрамник

Підрамник вперше з'явився на моделях Legacy і Outback в 2009 році в якості однієї з доробок існуючої конструкції. Поряд з силовим каркасом кільцеподібної форми Subaru, підрамник використовується для ефективного поглинання енергії зіткнення. Під час лобового зіткнення, підрамник направляє двигун вниз під кутом з метою мінімізації шкоди для знаходяться в салоні людей. Також забезпечується зміцнення дверей і бічних стійок, що підвищує рівень активної безпеки. Крім того, підрамник призначений для плавного деформування і більш ефективного поглинання енергії при зіткненні ззаду.

Силовий каркас кільцеподібної форми

Subaru використовує силовий каркас кільцеподібної форми, який захищає салон від ударів при фронтальних, фронтальних зміщених, бічних і задніх зіткненнях. Forester став хітом продажів у всьому світі завдяки високому рівню безпеки. Така конструкція ефективно поглинає удари з будь-якого напрямку при зіткненні, забезпечуючи надійний захист салону. Спочатку дане рішення позиціонувалася як посилення безпеки кузова при зміщених зіткненнях, проте, унікальна кільцева структура Приєднуйтесь кожну стійку до даху і підлоги продемонструвала високий рівень безпеки.

EYESIGHT

ПЕРЕДОВА ТЕХНОЛОГІЯ ДОПОМОГИ ВОДІЄВІ SUBARU

Конструктори Subaru сповідують ідею АБСОЛЮТНОЇ БЕЗПЕКИ і вважають її важливою складовою передаварійну безпеку, спрямовуючи значні зусилля на те, щоб аварія не сталася.
Саме тому було створено EyeSight*1 – передову систему допомоги водієві Subaru. Подібно до другої пари пильних «очей», що вдивляються у дорогу попереду, EyeSight використовує два об’єктиви стереокамери для отримання об’ємного кольорового зображення з високим розподіленням, майже таким, яке сприймає око людини.

Використовуючи зображення, отримані за допомогою двох об’єктивів, для точного розпізнавання форми, швидкості та відстані, EyeSight виявляє не лише автомобілі, а ще й мотоцикли, велосипеди та пішоходів*2. У разі виявлення потенційної небезпеки вона забезпечує подачу попереджувальних сигналів і навіть за необхідності застосовує гальма, щоб допомогти запобігти аварії. Завдяки таким ефективним заходам безпеки EyeSight зменшує напруження під час керування автомобілем і посилює відчуття захищеності в салоні SUBARU XV.

АДАПТИВНИЙ КРУИЗ-КОНТРОЛЬ

На відміну від традиційного круїз-контролю, EyeSight*1 не лише підтримує попередньо встановлену водієм швидкість. У разі виявлення автомобіля попереду система адаптивного круїз-контролю здійснює необхідне регулю- вання швидкості для підтримування безпечної дистанції до нього, контролюючи відстань між вашим автомобілем та автомобілем попереду і різницю їхніх швидкостей.
Вона забезпечує керування роботою двигуна, трансмісії та гальм для підтримування швидкості, що відповідає швидкості транспортного потоку, в широкому робочому діапазоні 0 – 180 км/год. Призначена для використання під час руху по шосе, автомагістралях та подібних дорогах, система адаптивного круїз-контролю здатна виявляти автомобілі попереду та їхні стоп-сигнали, а також сприяти збереженню вашого душевного спокою під час руху в режимі частих зупинок — для забезпечення комфорту та зручності під час тривалих подорожей.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПЕРЕТИНАННЯ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ ТА ВІДХИЛЕННЯ ВІД СМУГИ РУХУ

Якщо водій відволікається або втомлений і автомобіль починає «вихляти» або надто наближатися до краю смуги руху, лунає звуковий сигнал і починає блимати індикатор попередження про перетинання дорожньої розмітки, щоб допомогти водію зосередитися на керуванні.
Проте, попередження про перетинання дорожньої розмітки активується лише під час руху автомобіля зі швидкістю понад 60 км/год. У разі виявлення ненавмисного відхилення від смуги руху і перетинання дорожньої розмітки без вмикання покажчиків повороту на швидкості не менше 50 км/год подається звуковий сигнал та починає блимати індикатор попередження про відхилення від смуги руху до того, як автомобіль виїде за межі смуги.

СИГНАЛ ПРО РУШАННЯ АВТОМОБІЛЯ ПОПЕРЕДУ

У разі виявлення системою EyeSight відновлення руху транспортного потоку, коли автомобіль залишається нерухомим, сигнал про рушання автомобіля попереду звертає увагу водія на необхідність відповідних дій за допомогою звукового сигналу та блимання індикатора.

СИСТЕМА ПЕРЕДАВАРІЙНОГО ГАЛЬМУВАННЯ*2

У разі виявлення ймовірності зіткнення з автомобілем або перешкодою попереду система передаварійного гальмування попереджає про це водія за допомогою звукового сигналу та попереджувальної лампи на панелі приладів. Якщо водій не вживає заходів, щоб уникнути аварії, гальма можуть бути застосовані автоматично.
З метою зменшення негативних наслідків зіткнення або (якщо дозволяють умови) запобігання зіткненню. Якщо водій вживає заходів для запобігання зіткненню, активується передаварійний підсилювач гальм для допомоги водієві під час екстреного гальмування.

ПЕРЕДАВАРІЙНЕ КЕРУВАННЯ ДРОСЕЛЬНОЮ ЗАСЛІНКОЮ

Якщо водій переводить важіль селектора трансмісії в положення Drive (рух вперед) замість Reverse (задній хід), коли EyeSight виявляє перешкоду попереду, лунає кілька коротких звукових сигналів, починає блимати індикатор і система передаварійного керування дросельною заслінкою обмежує вихідну потужність двигуна, щоб допомогти уникнути зіткнення з перешкодою попереду.

*1 EyeSight є системою допомоги водієві, яка за певних умов руху може не працювати належним чином. Відповідальність за безпечне та уважне керування завжди несе водій. Ефективність роботи системи залежить від багатьох чинників, таких як стан автомобіля, погода та дорожні умови. Детальну інформацію щодо використання та функціональних обмежень системи EyeSight, а також систем, описаних у цьому буклеті, див. у Керівництві з експлуатації автомобіля.

*2 У певних ситуаціях система передаварійного гальмування може не працювати. За деяких мов, з огляду на різницю швидкостей, тип об’єкта, його висоту та інші чинники, EyeSight може не працювати належним чином.

ПРАГНЕННЯ ДО ВИКЛЮЧНОЇ БЕЗПЕКИ

Теорія говорить, що безпечний рух означає подорож до місця призначення і назад без жодних проблем. З самого початку виробництва автомобілів компанія Subaru сконцентрувалася на дослідженнях в області активної безпеки і робить все можливе, щоб кожне наступне покоління автомобілів було безпечніше попереднього. Subaru створила одну з найбезпечніших платформ в світі завдяки поєднанню горизонтально-опозитного двигуна SUBARU BOXER і максимально збалансованого симетричного повного приводу Symmetrical AWD.