Subaruxv Технологіі

Технологіі

Почему subaru?

Безпека

 

Концепція безпеки Subaru, а також перевірений часом потенціал горизонтально-опозитного двигуна SUBARU BOXER і симетричного повного приводу Symmetrical AWD дає можливість водієві з будь-яким досвідом зберегти контроль над своїм автомобілем і уникнути зіткнення.

ДЕТАЛЬНІШЕ >

SUBARU BOXER

Серцем кожного автомобіля Subaru є горизонтально-опозитний двигун SUBARU BOXER. За рахунок унікальної схеми, яку використовують лише кілька виробників в світі, де циліндри розташовані під кутом 180 ° і поршні рухаються назустріч один одному, двигун має гарну врівноваженістю і низьким рівнем вібрацій. Невисокий рівень вібрацій дозволяє обійтися противагами невеликої маси і не встановлювати врівноважують вали. В результаті двигун витрачає менше палива і має кращу чуйністю. Цей двигун дозволить Вам отримати новий, ні з чим не порівнянний досвід водіння.

SUBARU BOXER DIT з турбонадувом (DOHC)

Новий горизонтально-опозитний двигун внутрішнього згоряння з робочим об'ємом 2.0 літра з турбонаддувом, оснащений системою безпосереднього вприскування палива (DIT), дозволяє поєднувати високу потужність з низькою витратою палива. Він комбінується з безступінчатим трансмісією Lineartronic, яка розрахована на великі навантаження, що піднімає задоволення від водіння і динаміку на новий рівень.

МАКСИМАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ: 241 л.с. (177 кВт) 5600 об / хв.
МАКСИМАЛЬНИЙ ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ: 350 Нм (35,7 кгс м) 2400 - 3600 об / хв.
ВИТРАТИ ПАЛИВА: 8,5 л. на 100 км (Lineartronic)

2.5 SUBARU BOXER (DOHC)

Горизонтально-опозитний двигун внутрішнього згоряння SUBARU BOXER з робочим об'ємом 2.5 літра забезпечує моментальну реакцію на дії водія, починаючи з низьких оборотів, що дозволяє значно підвищити паливну економічність і зручність керування автомобілем.

МАКСИМАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ: 241 л.с. (177 кВт) 5600 об / хв.
МАКСИМАЛЬНИЙ ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ: 350 Нм (35,7 кгс м) 2400 - 3600 об / хв.
ВИТРАТИ ПАЛИВА: 8,5 л. на 100 км (Lineartronic)

2.0 SUBARU BOXER (DOHC)

Горизонтально-опозитний двигун внутрішнього згоряння SUBARU BOXER з робочим об'ємом 2.0 літра характерний відмінними показниками і динамікою, що забезпечує потужне прискорення у всьому діапазоні оборотів. Інженери Subaru розробили серію двигунів з вражаючими характеристиками, зберігши всі переваги опозитного розташування циліндрів - легкість, компактність, низький центр тяжіння, і плавність роботи.

МАКСИМАЛЬНАМАКСИМАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ: 241 л.с. (177 кВт) 5600 об / хв.
МАКСИМАЛЬНИЙ ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ: 350 Нм (35,7 кгс м) @ 2400 - 3600 об / хв.
ВИТРАТИ ПАЛИВА: 8,5 л. на 100 км (Lineartronic)

Що знаходитися всередині?

SUBARU BOXER поєднує в собі оригінальні технологічні рішення і високу ефективність роботи.

Що ви отримаєте?

Використання горизонтально-опозитного двигуна забезпечує відточену керованість і низький витрата палива, не властиві для кросовера в поєднанні з вражаючою динамікою.

SYMETRICAL AWD

Система симетричного повного приводу (Symmetrical AWD) - ексклюзивна технологія Subaru, яка унікально поєднує легку керованість і надійне, передбачуване поведінки на дорозі. Починаючи з 1972 року, ця система безперервно удосконалюється, що робить керування автомобілями Subaru ще більш азартним і безпечним.

Економічність поєднана з керованістю

Ефективність повного приводу залежить від концепції автомобіля. Як правило, автомобілі з повним приводом відрізняються більшою масою і гірше в управлінні, що в результаті призводить до підвищення витрат палива. Симетричний повний привід завдяки перевагам своєї конструкції не потребує зайвих компонентах. У деяких моделях Subaru витрата палива можна порівняти з показниками моноприводних моделей того ж класу інших виробників.

Мультирежимна система динамічної стабілізації Vehicle Dynamics Control System

Система динамічної стабілізації, яка входить в стандартну комплектацію всіх модифікацій автомобілів Subaru, відстежує поведінку автомобіля щодо намірів водія через сигнали численних датчиків. Якщо автомобіль наближається до стану втрати стійкості, режими роботи системи розподілу крутного моменту, гальма кожного колеса і двигуна коригуються таким чином, щоб забезпечити збереження заданої траєкторії руху автомобіля.

SI-DRIVE

За допомогою системи Subaru Intelligent Drive (SI - DRIVE) можна налаштувати віддачу автомобіля з розрахунком вашого стилю водіння, дорожніх умов або інших обставин. Це дозволяє швидко перепрограмувати оптимальні настройки дросельної заслінки і безступінчатим трансмісії для максимальної віддачі в будь-якій ситуації.

Режим Sport Sharp 3

Акцентуючи увагу на віддачі, режим Sport Sharp максимально розкриває потенціал двигуна. Цей режим імітує вісім фіксованих ступенів перемикання і має спортивні настройки для створення потужного, але плавного прискорення.

Режим Sport

Режим Sport забезпечує плавні робочі характеристики двигуна при будь-яких умовах. У спортивному режимі значно підвищується віддача двигуна. При натисканні на педаль акселератора Ви в мить відчуєте віддачу і потужну тягу. Цей режим оптимальний для динамічного стилю водіння.

Режим Intelligent

Цей режим ідеальний для щоденних поїздок. Режим характеризується плавним переходом крутного моменту і мінімальною витратою палива. Режим забезпечує високу керованість при русі по слизьких дорогах або пересуванні по місту.

LINEARTRONIC

Трансмісія Lineartronic - перша бесступенчатая варіаторная трансмісія поздовжнього розташування ланцюгового типу, що встановлюється на серійно випускається автомобіль. Це ідеальний механізм передачі плавної мощі двигуна Subaru BOXER і надійне управління системою симетричного повного приводу Subaru. Трансмісія Lineartronic дарує відчуття плавності руху при відсутності будь-яких перемикань передач.

Використання ланцюга замість ременя дозволило розширити діапазон передавальних відносин. Результатом стало поліпшення динаміки, зниження витрати палива і підвищення швидкості реакції на керуючі дії водія педаллю акселератора. Крім того, більш компактна конструкція дозволила збільшити простір для ніг водія і переднього пасажира. Lineartronic забезпечує роботу двигуна в режимі, максимально сприятливому для швидкості руху автомобіля, створюючи умови для ідеального балансу високої потужності і паливної економічності. Слід особливо відзначити налаштування цієї трансмісії, яка забезпечує миттєву реакцію на найменший переміщення педалі акселератора, що дозволило створити автомобіль в кращих традиціях Subaru, який втілює в собі збалансованість і впевненість в русі.

Що знаходитися всередині?

Для кожного клієнта передбачений ряд трансмісій на вибір, які відповідають стилю його водіння. Кожна з трансмісій компонується спеціальної модифікацією системи симетричного повного приводу.

Що ви отримуєте?

Ви зможете насолодитися ідеальною збалансованістю і керованістю автомобіля з повним приводом незалежно від виду трансмісії.

X-MODE

Якщо ви бажаєте реалізувати весь потенціал автомобіля, режим X-Mode допоможе в цьому. Він подарує відчуття внутрішнього спокою і задоволення від водіння. Тому це ще й технологія, яка підсилює задоволення від керування автомобілем.

Система допомоги спуску зі схилу

«Х» означає додаткові можливості для кожного водія на будь-якій дорозі. Активуючись в результаті натискання кнопки, Х-Mode починає керувати роботою двигуна, трансмісії, системи повного привода, гальм та інших компонентів, забезпечуючи надзвичайно впевнений та безпечний рух вибоїстими або ковзкими дорогами. Під час поїздок в горах система контролю тяги для спуску по схилу забезпечує стабільний та контрольований спуск із найкрутіших пагорбів, щоб водій міг зосередитися на кермуванні — і майже не думати про гальмування.

EYESIGHT

ПЕРЕДОВА ТЕХНОЛОГІЯ ДОПОМОГИ ВОДІЄВІ SUBARU

Конструктори Subaru сповідують ідею АБСОЛЮТНОЇ БЕЗПЕКИ і вважають її важливою складовою передаварійну безпеку, спрямовуючи значні зусилля на те, щоб аварія не сталася.
Саме тому було створено EyeSight*1 – передову систему допомоги водієві Subaru. Подібно до другої пари пильних «очей», що вдивляються у дорогу попереду, EyeSight використовує два об’єктиви стереокамери для отримання об’ємного кольорового зображення з високим розподіленням, майже таким, яке сприймає око людини.

Використовуючи зображення, отримані за допомогою двох об’єктивів, для точного розпізнавання форми, швидкості та відстані, EyeSight виявляє не лише автомобілі, а ще й мотоцикли, велосипеди та пішоходів*2. У разі виявлення потенційної небезпеки вона забезпечує подачу попереджувальних сигналів і навіть за необхідності застосовує гальма, щоб допомогти запобігти аварії. Завдяки таким ефективним заходам безпеки EyeSight зменшує напруження під час керування автомобілем і посилює відчуття захищеності в салоні SUBARU XV.

АДАПТИВНИЙ КРУИЗ-КОНТРОЛЬ

На відміну від традиційного круїз-контролю, EyeSight*1 не лише підтримує попередньо встановлену водієм швидкість. У разі виявлення автомобіля попереду система адаптивного круїз-контролю здійснює необхідне регулю- вання швидкості для підтримування безпечної дистанції до нього, контролюючи відстань між вашим автомобілем та автомобілем попереду і різницю їхніх швидкостей.
Вона забезпечує керування роботою двигуна, трансмісії та гальм для підтримування швидкості, що відповідає швидкості транспортного потоку, в широкому робочому діапазоні 0 – 180 км/год. Призначена для використання під час руху по шосе, автомагістралях та подібних дорогах, система адаптивного круїз-контролю здатна виявляти автомобілі попереду та їхні стоп-сигнали, а також сприяти збереженню вашого душевного спокою під час руху в режимі частих зупинок — для забезпечення комфорту та зручності під час тривалих подорожей.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПЕРЕТИНАННЯ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ ТА ВІДХИЛЕННЯ ВІД СМУГИ РУХУ

Якщо водій відволікається або втомлений і автомобіль починає «вихляти» або надто наближатися до краю смуги руху, лунає звуковий сигнал і починає блимати індикатор попередження про перетинання дорожньої розмітки, щоб допомогти водію зосередитися на керуванні.
Проте, попередження про перетинання дорожньої розмітки активується лише під час руху автомобіля зі швидкістю понад 60 км/год. У разі виявлення ненавмисного відхилення від смуги руху і перетинання дорожньої розмітки без вмикання покажчиків повороту на швидкості не менше 50 км/год подається звуковий сигнал та починає блимати індикатор попередження про відхилення від смуги руху до того, як автомобіль виїде за межі смуги.

СИГНАЛ ПРО РУШАННЯ АВТОМОБІЛЯ ПОПЕРЕДУ

У разі виявлення системою EyeSight відновлення руху транспортного потоку, коли автомобіль залишається нерухомим, сигнал про рушання автомобіля попереду звертає увагу водія на необхідність відповідних дій за допомогою звукового сигналу та блимання індикатора.

СИСТЕМА ПЕРЕДАВАРІЙНОГО ГАЛЬМУВАННЯ*2

У разі виявлення ймовірності зіткнення з автомобілем або перешкодою попереду система передаварійного гальмування попереджає про це водія за допомогою звукового сигналу та попереджувальної лампи на панелі приладів. Якщо водій не вживає заходів, щоб уникнути аварії, гальма можуть бути застосовані автоматично.
З метою зменшення негативних наслідків зіткнення або (якщо дозволяють умови) запобігання зіткненню. Якщо водій вживає заходів для запобігання зіткненню, активується передаварійний підсилювач гальм для допомоги водієві під час екстреного гальмування.

ПЕРЕДАВАРІЙНЕ КЕРУВАННЯ ДРОСЕЛЬНОЮ ЗАСЛІНКОЮ

Якщо водій переводить важіль селектора трансмісії в положення Drive (рух вперед) замість Reverse (задній хід), коли EyeSight виявляє перешкоду попереду, лунає кілька коротких звукових сигналів, починає блимати індикатор і система передаварійного керування дросельною заслінкою обмежує вихідну потужність двигуна, щоб допомогти уникнути зіткнення з перешкодою попереду.

*1 EyeSight є системою допомоги водієві, яка за певних умов руху може не працювати належним чином. Відповідальність за безпечне та уважне керування завжди несе водій. Ефективність роботи системи залежить від багатьох чинників, таких як стан автомобіля, погода та дорожні умови. Детальну інформацію щодо використання та функціональних обмежень системи EyeSight, а також систем, описаних у цьому буклеті, див. у Керівництві з експлуатації автомобіля.

*2 У певних ситуаціях система передаварійного гальмування може не працювати. За деяких мов, з огляду на різницю швидкостей, тип об’єкта, його висоту та інші чинники, EyeSight може не працювати належним чином.